Sunday, August 28, 2016

klfw2016 pakaian kilafairy undang kontroversi

Kuala Lumpur Fashion Week (KLFW2016) yang berlansung di Pavilion, Kuala Lumpur baru-baru ini menyaksikan perhimpunan fesyenista dan selebriti tempatan bergaya dengan stail hebat mereka. Bagaimanapun kelibat dua selebriti cantik, Izara Aishah dan Kilafairy di acara tahunan itu menimbulkan kontroversi.

Pasangan BFF itu dilihat hadir bersama dengan pakaian yang sedondon namun dilihat agak seksi di mata sesetengah peminat. Kilafairy menerusi Instagramnya memuat naik gambar mereka di sekitar acara fesyen yang berlansung selama lima hari itu. Gambar mereka itu menjadi viral di laman sosial dan menerima puluhan ribu komen daripada pengikut masing-masing.


Beberapa komen mengatakan mereka diibaratkan sebagai Kim Kardashian dan Kylie Jenner Malaysia. Malah pengkritik fesyen tempatan turut memberikan komen positif terhadap busana mereka pada hari itu. Bercerita mengenai komen negatif, Izara bagaimanapun tidak melatah dan bertindak memohon maaf setelah melihat peminatnya bergaduh sesama sendiri.



Izara Aishah dan Kilafairy menggayakan pakaian daripada koleksi Intimité‬ rekaan Xema Su, yang diinspirasikan daripada pakaian dalam dan waktu malam wanita berwarna biru dan beige. Menurut laman Facebook Su, koleksi Intimité merupakan satu ciptaan yang ‘beralun, lembut dan ghairah’ menggunakan fabrik sutera romantik, kain jarang yang menggoda, dan renda.

Kuala Lumpur Fashion Week 2016 – Ready to Wear yang berlangsung selama lima hari bermula 17 hingga 21 Ogos lalu menghimpunkan lebih 80 pereka fesyen dan turut dihadiri oleh ratusan ribu peminat fesyen, selebriti tempatan, model popular serta pengkritik fesyen.

Pssssttttttt.... 
Rahsia yg ramai org tak tahu. tengok bawah ni ...

Cuba baca komen kilafairy.
Rahsia mcmana nak dapat body mcm dia...

" Saya sudah mempunyai bentuk tubuh terbentuk secara semula jadi dan selepas memakai korset ini, bentuk badan lebih menyerlah dan terletak "...
Ramai yg sudah memilik pakai magik ini.
ANDA BILA LAGI ???

FREE FITTING...
call/wassap lizakorset 011.35049905 NOW!!!
call/wassap lizakorset 011.35049905 NOW!!!
call/wassap lizakorset 011.35049905 NOW!!!

WAITTTTTT !!!!!

Ada promo yg Liza nak share mcmana pakai DXVerve / Charms bole dpt package
PERCUTIAN MOSCOW FREE 
+
DUIT SHOPPING RM24,000.

 


CEPAT2 WASSAP 
LIZAKORSET 01135049905 
KALAU TAK NAK KENA TINGGAL BAS.

JOM TENGOK TEASER MOSCOW KALI NI.

ISHHHH... RUGINYA KALAU TERTIINGGAL... 
FREE JE TAUUU... 
TAK PAKAI DUIT SENDIRI. 
DPT DUIT KOCEK LAGI. JANGAN TUNGGU LAGI.

 CALL/WASSAP LIZAKORSET 01135049905!!! 
CALL/WASSAP LIZAKORSET 01135049905!!!
CALL/WASSAP LIZAKORSET 01135049905!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...